درخواست پشتیبانی جدید ایجاد کنید

اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.

 پشتیبان فنی
در صورتی که مشکلاتی از لحاظ فنی برای شما به وجود آمده با این بخش ارتباط حاصل فرمایید.
 پشتیبان مالی
جهت ثبت درخواست های مربوط به بخش مالی و تمدید سرویس ها
 فروش و سوالات قبل از خرید
لطفا در صورتی که هنوز خرید خود را ثبت نکرده اید و سوالی دارید با ما از طریق این بخش در تماس باشید
 رسیدگی به پیشنهادات و شکایات
در صورتی که از نحوه عملکرد بخش خاصی در گذرایران شکایتی دارید و یا پیشنهادی جهت بهبود نحوه سرویس دهی به کاربران دارید در این بخش مطرح نمایید. تمامی شکایات به صورت مستقیم توسط مدیریت بررسی خواهد شد.
 بخش طراحی وب و برنامه نویسی
ارسال درخواست جهت سوال های مختلف در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی
 پشتیبان نمایندگان
در صورتی که مشکلاتی از لحاظ فنی برای شما در پنل های نمایندگی به وجود آمده با این بخش ارتباط حاصل فرمایید.